Ranking aktywności - Santera vs. Inferno

Siedziba Fundacji dobroczynnej Grupy Kingsman. Strona Fundacji.

Ranking aktywności - Santera vs. Inferno

Postprzez Daniel von Witt » 4 maja 2018, 11:41

Jak może już wiecie, Pan Santera publikuje własny ranking aktywności, aby połechtać swoje ego. Jest to ranking ciekawy, gdyż jego wyniki nieraz znacząco różnią się od wyników rankingu naszej Fundacji, a nawet od wyników podawanych przez niektóre państwa na swych własnych stronach. Poniżej przedstawiam porównanie rankingu kwietniowego Inferno i rankingu kwietniowego Pana Santery:
Fundacja Eskalacji Mikronacjonalizmu Inferno
1. Kugaria - 2.282
2. Sarmacja - 1.914
3. Unia Trzech Narodów - 1.581
4. Suderland - 1.222
5. Bialenia - 995
6. Dreamland - 539
7. Austro-Węgry - 519
8. Winkulia - 482
9. Rzeczpospolita Obojga Narodów - 388
10. Brodria - 265
11. Baridas - 188
12. Tuyuhun - 185
13. NUPIA - 90
14. Hasseland - 57
15. Rotria - 36
16. Elderland - 24
17. Slawonia - 19
18. Trizondal - 15
19. Wandystan - 7
20. Garapenia - 5
20. Przedruś - 5
22. Winkowie - 2
23. Urbino - 1
24. Ciprofloksja - 0
Pan Santera
1. Kugaria - 2.294
2. Sarmacja - 2.084
3. Unia Trzech Narodów - 1.582
4. Suderland - 1.216
5. Bialenia - 939
6. Dreamland - 526
7. Santera - 468
8. Winkulia - 438
9. Rzeczpospolita Obojga Narodów - 384
10. Brodria - 199
11. Athos - 184
12. Osaczesko - 174
13. Hasseland - 57
14. Austro-Węgry - 56
15. Rotria - 36
16. Wangar - 31
17. Elderland - 21
18. Slawonia - 19
19. Trizondal - 15
20. Wandystan - 7
21. Garapenia - 5
21. Przedruś - 5
23. Winkowie - 2
24. Ciprofloksja - 0

Interpretację pozostawiam Wam.

(-) Daniel von Witt
Avatar użytkownika
Daniel von Witt
 
Posty: 12425
Dołączył(a): 5 cze 2012, 15:38
Lokalizacja: Buuren (Furlandia), Elder (Luskania)
Numer GG: 41404078

Re: Ranking aktywności - Santera vs. Inferno

Postprzez Daniel von Witt » 5 maja 2018, 16:02

Skoro Pan Petrowicz skomentował różnice w danych podawanych przez Inferno oraz przez naszą Fundację to pozwolę sobie odnieść się do jednego zdania.
Bruno książę Petrowicz napisał(a):Oczywiście, jedynie publikacje Inferno są miarodajne i publikowane wyłącznie by ukazać aktywność obywateli każdego z państw.

Oczywiście to nonsens. Fundacja Inferno nie posiada monopolu na prawdę. Królestwo Santery również go nie posiada. Fundacja Inferno w swoich rankingach pokazuje stan zbliżony do prawdy, szczególnie w odniesieniu do tych państw, w których dane o aktywności w danym miesiącu nie są wypluwane "na gotowe" (tj. np. forum Królestwa Dreamlandu nie pokazuje mi przed oczami danych w stylu: kwiecień - 539 postów), ale trzeba je zebrać o godzinie 00:00 pierwszego dnia każdego miesiąca, a potem wykonać proste obliczenia. Ja każdego miesiąca nie czyham na północ dnia pierwszego, aby zebrać dane równocześnie z wszystkich forów, a że ludzie na tych forach ciągle coś piszą, nawet w nocy, to kilkupostowe błędy mogą się zdarzać i na pewno się zdarzają. Różnice na poziomie kilku (państwa małe) lub kilkunastu, kilkudziesięciu (państwa większe) postów pomiędzy rankingiem Inferno a rankingiem santerskim wynikają z momentu zebrania danych. Ja np. 1 maja mogłem się wyspać nim zebrałem dane, a ktoś, kto robi ranking santerski mógł siedzieć o 00:00 1 maja, aby je zebrać. Nie wiem tego, kiedy ktoś zbiera dane dla rankingu santerskiego, ale wiem, że przyczyną małych różnic jest właśnie moment ich zbierania przez oba ośrodki.

Niestety nie wszystkie różnice w danych jestem w stanie wyjaśnić powyższym. Np. dane dla Kugarii i Bialenii - ja zbieram je poprzez zwykły odczyt tych danych z ich własnych statystyk, które te państwa wypluwają gotowe na swych stronach. W Santerze widać, że zbiera się je w inny sposób. Nie jestem w stanie wyjaśnić także różnicy w danych z Austro-Węgier (u mnie 519 postów, a w Santerze tylko 56 postów; przepaść kosmiczna!), ale Austro-Węgry to nieco dziki kraj pod tym względem. Ich licznik szaleje w obie strony. W marcu nie było danych z Austro-Węgier, bo ich licznik spadł, choć aktywność u nich była cały czas. Tak więc dane z tego państwa należy przyjmować z przymrużeniem oka, a nawet na nie wcale nie patrzeć. Czort wie, jak Kłopocki ustawił ten licznik :) Poza tym w rankingu santerskim pojawiają się kraje, których nie ma w rankingu Inferno, i odwrotnie. To jest jednak wynik kryteriów wejścia do rankingu Inferno, które zostały w tym dziale swego czasu wyartykułowane. Z głównych różnic to chyba na tyle.

(-) Daniel von Witt
Avatar użytkownika
Daniel von Witt
 
Posty: 12425
Dołączył(a): 5 cze 2012, 15:38
Lokalizacja: Buuren (Furlandia), Elder (Luskania)
Numer GG: 41404078

Re: Ranking aktywności - Santera vs. Inferno

Postprzez Torkan Ingawaar » 5 maja 2018, 16:07

Niestety nie wszystkie różnice w danych jestem w stanie wyjaśnić powyższym. Np. dane dla Kugarii (...)

Wydaje mi się, że tow. kloner po prostu wlicza do aktywności kugarskiej aktywność w Królestwie Tuyuhun.
(–) Torkan Ingawaar (ᑐᕐᑳᓐ ᐃᖓᕚᕐ)Obrazek
Avatar użytkownika
Torkan Ingawaar
deputowany
 
Posty: 1182
Dołączył(a): 1 gru 2014, 20:01
Lokalizacja: Sangajokk

Re: Ranking aktywności - Santera vs. Inferno

Postprzez Daniel von Witt » 5 maja 2018, 16:23

Może być też inne wytłumaczenie gdy mowa o Kugarii, ale do tego trzeba znać angielski w minimalnym stopniu lub umieć skorzystać z internetowych translatorów.

Obrazek

Pan Santera może w swoich obliczeniach brać tylko Replies, a nie Topics+Replies.

Podobna sytuacja dotyczy zresztą także innych krajów, choć, no właśnie, nieraz te liczniki różnie działają, nazwane są inaczej, a działają inaczej. Np. na rotryjskim forum też jest podział na Topics i Replies, ale gdy wejdzie się w statystyki, to Replies są już postami, a nie odpowiedziami. Czasem warto się przyjrzeć jak dany licznik się zachowuje (uprzedzam, że nie sprawdzałem żadnego forum pod tym względem).

(-) Daniel von Witt
Avatar użytkownika
Daniel von Witt
 
Posty: 12425
Dołączył(a): 5 cze 2012, 15:38
Lokalizacja: Buuren (Furlandia), Elder (Luskania)
Numer GG: 41404078


Powrót do Fundacja Eskalacji Mikronacjonalizmu Inferno

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość